Z izvajanjem javne službe smo potrošnikom zagotavljali pomoč pri uveljavljanju njihovih pravic in ekonomskih interesov ter hkrati spodbujali dvig ozaveščenosti o njihovih pravicah. Storitev je obsegala pojasnjevanje predpisov in postopkov za uveljavljanje pravic potrošnikov, pomoč pri reševanju konkretnih primerov, posredovanje pri ponudnikih blaga in storitev na predlog potrošnika, odstopanje zadev v reševanje pristojnim organom in obveščanje potrošnikov o statusu, postopku in realnem roku priprave odgovorov na njihova vprašanja. Svetovanje je potekalo na brezplačni telefonski številki, po elektronski pošti, osebno v obeh enotah Zavoda PIP v Mariboru in Murski Soboti ter tudi po pošti.
Rezultati:
- skupaj 38613 podeljenih nasvetov;
- telefon: 31783 nasvetov;
- e-pošta: 5324 nasvetov;
- pošta: 475 nasvetov;
- osebno svetovanje: 671 nasvetov
Obdobje izvajanja:
2007–2011
Vrednost projekta:
355.460,34 EUR
Sofinanciranje:
Ministrstvo za gospodarstvo
Vloga Zavoda PIP:
koncesionar