Izvajanje javne službe svetovanja potrošnikom na državni in regionalni ravni

Z izvajanjem javne službe smo potrošnikom zagotavljali pomoč pri uveljavljanju njihovih pravic in ekonomskih interesov ter hkrati spodbujali dvig ozaveščenosti o njihovih pravicah. Storitev je obsegala pojasnjevanje predpisov in postopkov za uveljavljanje pravic potrošnikov, pomoč pri reševanju konkretnih primerov, posredovanje pri ponudnikih blaga in storitev na predlog potrošnika, odstopanje zadev v reševanje pristojnim organom in obveščanje potrošnikov o statusu, postopku in realnem roku priprave odgovorov na njihova vprašanja. Svetovanje je potekalo na brezplačni telefonski številki, po elektronski pošti, osebno v obeh enotah Zavoda PIP v Mariboru in Murski Soboti ter tudi po pošti.

Rezultati: 

  • skupaj 38613 podeljenih nasvetov;
    • telefon: 31783 nasvetov;
    • e-pošta: 5324 nasvetov;
    • pošta: 475 nasvetov;
    • osebno svetovanje: 671 nasvetov

Obdobje izvajanja: 
2007–2011

Vrednost projekta: 
355.460,34 EUR

Sofinanciranje: 
Ministrstvo za gospodarstvo

Vloga Zavoda PIP: 
koncesionar

Povežimo se

Pridružite se nam na družbenih omrežjih

Share This

S pritiskom na gumb STRINJAM SE, se strinjate da Zavod PIP od tega trenutka dalje in v prihodnosti, na vašem računalniku, shranjuje vaše odločitve, za to da izboljša vašo uporabniško izkušnjo. več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close